היי מוטי, תודה על פנייתך! אני רוצה לוודא שהבנתי כמו שצריך את התקשורת שלך: אתה טוען שכל הסטטיסטיקות שנראות כאןמחזקותאת הטענות של דרור במכתב הפתוח שלכם. ההיגיון שלך הוא שאני כנראה בחרתי את השבוע הגרוע ביותר ב-1980 והשוויתי אותו לשבוע המוצלח ביותר של 2010. זאת, כמובן, הנחה בלבד מצידךנראה לי שהמונח היותר מדוייק הוא Dub‪-‬In – כי האמת היא שלקחתי את השבוע המוצלח ביותר מ-1980 והשוויתי אותו לשבוע המוצלח ביותרב-2010. כל הסטטיסטיקות מראות בבירור התרחבות עצומה, אם היית טורח ממש להביט דרך העיניים שלך ולא דרך העיניים של דני למברגר. אם היית קצת מסתכל (ואולי טורח גם להגיע לאירועים במקום לקטר אי שם בצפון במשך השנים תוך כדי גידול זנב פרוותי לתפארת) היית רואה בקלות שבמהלך 10 השנים האחרונות חווינו התרחבות עצומה, ובמיוחד ברוסיה, הונגריה, צכיה, טייוואן, סלובקיה – ואני רק מציין את העיקריים שבהם. ברוסיה לבדה הכפלנו את מספר המרכזים והארגונים פי 10 ב-8 השנים האחרונות! או ליתר דיוק: 44 מרכזים(‬Missions‪)‬ ושני ארגונים רמה V (סנטפטרבורג ומוסקבה); 22 מרכזים באוקראינה וסהכ יותר מ-80 מרכזים באיזור ברית המועצות לשעבר (ולהזכיר לך, סיינטולוגיה התחילה שם רק ב-1990!).

אני הולך לדאוג לקבל את הנתונים בשבילך בנוגע לסטטיסטיקה של אודיטורים שכלכך יקרים לליבך, אבל עד שאני אעשה זאת אני ממש מקווה שהספקת לבחון את הסטטיסטיקות של אלה שקוראים לעצמם Independents (אני קורא להם Squirrels). בוא ניקח לדוגמה את מלך ה-Squirrels, דייויד מאיו. היו לו 30-40 קבוצות בתחילת שנות ה-80. תוך כמה שנים המספר ירד לבערך 10 קבוצות ובסוף שנות ה-80 הגיע ל-0 עגול. לא נראה לי שהם יצרו יותר מדיאודיטוריםבאותה תקופה. אז אם אתה רוצה לקטר על מספר האודיטורים שנעשו ולנסות להראות את זה כ-Outpoint, אתה אמור להיות מסוגל להראות סצנה אידיאלית במקום אחרלפחות משהו שניתן להשוות אליו את הסצנה הקיימת. הבעיה היא שאין לך סצנה אידיאלית מחוץ לכנסיית הסיינטולוגיה, מוטי, ואתה יודע את זה. מה שיש לך זה קבוצה של פסיכוטים שמדי פעם מעמידים פנים שהם מספקים סיינטולוגיה. אם ניקח לדוגמה את ה-Squirrel שדני ותמי הלכו לבקר בארהב, אז לידיעתך, ה-PCs שלו צצים בכל מקום כמוצרי עבירה מושלמים: אחד מהם, לדוגמה, המשיך לקחת סמים אחרי שקיבלאודיטינגממנו, אחרים הסתבכו עם החוק, ועוד, ועוד.

אבל אולי הסצינה האידיאלית שלך היא מה שנקרא ‪”‬Freezone‪”‬? אז שוב דרכת בערימה של חרא (סלח לי על השפה). לדוגמה, הנריק סלבול, אחד החברים הטובים ביותר שלמנהיג ה-Freezone באירופה, שניסה לפתוח שתי קבוצות Squirrel באנגליה ובדנמרק לאחרונה: שתי הקבוצות נסגרו מהר מאוד, ושנה שעברה הוא הורשע ונשלח לשנתיים לכלא על העלמת מס ומעילה בכספים!

אבל אם כבר ב-Freezone עסקינן, למה לא ללכת אל הדוגמאות הכי מפורסמות? אני לא יודע אם שמעת על אותה בחורה אומללה שהצהירהעל ה-Ls אצל ה-Freezone בגרמניה ושלושה שבועות לאחר מכן שפכה על עצמה בקבוק של חומר דליק והדליקה גפרור? אמנם התמונה של הקבר לא פורסמה במדור סיפורי ההצלחה שלהם, אבל הוא שם, מבטיח לך. ומה עם מייסד ה-Freezone, ביל רוברטסון? הוא היה עם מצב Case כלכך מתקדם, שהוא הצליח למפות את המשך הגשר עד OT‪-‬48!!! מדהים! (זה בסדרלטענתו ל.ר.ה הכתיב לו את הטכנולוגיה טלפתית, אז אפשר להיות רגועים!). אולי זה מסביר את העובדה שרוברטסון הצליח לפתח סרטן גרון תוך פחות מעשור ולמות ממנוניסיון די אלים להשתיק את עצמו (אבל מוצלח, בסופו של דבר, חייבים להודות).

רוצה עוד סיפורים?? לך ל-www‪.‬fzsurvivors‪.‬com ותראה בעצמך.

תשובה למוטי

Leave a Reply

