תשובה להערה של מוטי

מוטי היקר,

בפוסט הראשון שלי בבלוג כתבתי שאשמח לקבל מכם הערות וגם לשים אותן באתר, כל עוד הן לא מכילות הכללות, שקרים, דיבה או התקפות לא ענייניות‪“‬. עד עכשיו רוב התקשורת שלך, לצערי, מתאימה למילים אלה. בהתחלה נתתי לך צאנס לראות מה יצא מזה, אבל אתה ממשיך לעשות את זה. לפיכך, הריני להודיעך בזאת שהוכנסת אצלי בבלוג לסטטוס מוגבל“, שבו ניתן לערוך או לחסום את ההערות שלך בהתאם לעניין. ובכל זאת, בכל הנוגע להערה האחרונה שלך, הנה מה שיש לי להגיד:

1. אתה תוהה למה אני לא מזדהה, ורומז שיש לי משהו להסתיר. אהמ… אני רואה שיש לך הרבה תשומת לב תקועה על מי אני ועל כך שאני לא מזדהה ולמה, אבל יש דבר אחד חריג בתהייהשלך: באותה תגובה אתה מספק לינק לאתר הרבה יותר אנונימי משלי, בלי בכלל להביע שום ספק בנוגע לאתר ההוא… אם העובדה שאני אנונימי מטרידה אותך כלכך, איך זה שאתר האנתטה שניסית לקדם אצלי לא מטריד אותך כלל באנונימיות שלו? לא עלה בדעתך להטיל ספק באנונימיות של אתר ההאנתטה שאתה מפנה אותי אליו? אפילו לא לשניה? אתר שאין שום זהות מאחוריו, ועוד אחד שמגדיל לעשות ומשוייך לחשבון אינטרנט באיזור גיאוגרפי מוזר מעבר לים כדי להסתיר עוד יותר את המקור שלו! התשובה היא לא‘, נכון מוטי? שום ספק קל שבקלים. נו, אז אני שואל אותךשמעת פעם על המונח מוסר כפול“?

דרך אגב, האתר שהפנית אותי אליו הוא אחד האתרים הכי 1‪.‬1 שקיימים ברשת, מסוג אתרי התעמולהשחורהתחתמעטהשל-‘אנחנו אוהבים את רון‘” הגרועים ביותר שיש – בדיוק כמו שאחד מהארגונים של ה-Freezone מעז לקרוא לעצמו הארגון של רון“, כאילו יש לו איזשהו קשר לל.ר.ה. בדיוק אותו סגנון 1‪.‬1 של אני הורג אותך כי אני חבר שלך ואכפת לי ממך“.

אז הריני להציע עסקה! אני מוכן להתעלם מהצביעות שבתהייתך“, ומציע שאם אתה תגיד לי את הזהות המדוייקת של האדם/האנשים מאחורי אותו אתר Squirrel, אני אגיד לך את שלי, וכולנו נחיה באושר ובעושר עד עצם היום הזה. מה דעתך?

2. בנוגע להסבר שהצגת בנוגע להתרחבות באיזורים החדשים של סיינטולוגיה, לפיו הם עדיין לא הספיקו להתבאס מכל ההתרמות ושאר החריגותשהעתקתם מהאינטרנט למכתב שלכם, אני חייב לומר לך שזה ממש קרעאותי מצחוק! באמת אין לך מושג, אה? מוטי, ארגון מוסקבה הוא ארגון מס‘ 1 בכל אירופה בגיוס תרומות ל-IAS! בשורה התחתונה, האיזור החדששל בריהמ לשעבר הוא אחד מהאיזורים שנותנים את התמיכה הגדולה ביותר לאסטרטגיית הארגונים האידיאליים וגיוס התרומות ל-IAS בעולם!!! ואיך הפעולות המבאסותהאלה משפיעות על מתן השירות? בוא נראה: יש להם 100 אנשים ברשימת המתנה לפיוריף (כשהפיוריף מלא בכל רגע נתון במשהו כמו 80 פרקלירים) והם כבר מחפשים מבנה חדש רק בשביל לספק את הדרישה לפיוריף ולאובייקטיבים; יש להם 1,000 שעות אודיטינג טובות בשבוע, והצצות כבר מונה 350 חברי צוות (והמספר ממשיך לעלות בהתמדה).

בכנות מוטי, מה חשבת לעצמך? שאיזור עם התרחבות מדהימה כמו רוסיה מתרחב בגלל שהוא Off‪-‬Purpose כמו שאתם הייתם ועסוק כל היום בלקטר על התכניות העיקריות של ההנהלה להתרחבות?? אבל בעצם, כשאני חושב על זה, אתה בטח חושב שההתחברות שלכם עם ה-Squirrel הפסיכוטי מס‘ 1 בפלנטה, אשר מתקיף את סיינטולוגיה בכל הזדמנות שיש לו, היא זו שמביאה התרחבות, לא?

לא מוטי, החברה ברוסיה הם ההפך הגמור שלכם: הם סיינטולוגים מסורים ששומרים על סיינטולוגיה פועלת והחליטו באמת להפוך את הפלנטה קליר, שעובדים לפי מדיניות, לא מצטטים מדיניות בלי לדעת אותה או משתמשים בה כדי לעצור.

3. בכל הנוגע להשוואה שעשיתי עם דייויד מאיו וה-Freezone, מצטער – אתה שוב בכיוון הלא נכון, כי העובדה היא שזו אפילו לא השוואה! ה-Squirrel שדני ותמי בחרו להתחבר אליו, אותו Squirrel שאתם תומכים בו בזמן הווה, אינו רק בתקשורת עם ה-Freezone ותומך בהם בגלוי (כפי שהוא עצמו מודה בבלוג שלו), אלא גם כתב שם בשבחו של דייויד מאיו תיאר אותו כאדם ממש מוכשר“)!!! אז לא, מוטי.

לא

A=A=A

אלא

Squirrel + Squirrel = Squirrels

והכל בהתבסס על עובדות.

כנקודה אחרונה, אני לא מתכוון לענות יותר לשאלות שלך עד שתתחיל לספק לי ולקהל הקוראים תשובות בעצמך, כמו מה הסטטיסטיקות שלך ושל החברשלך. עד כה כל מה שעשית זה לקטר, בלי לספק אפילו סטטיסטיקה אחת ששווה משהו.

Leave a Reply

